Be My FoLLoWeR k..!

Friday, November 26, 2010

yes..!!berjaya jugak aku pujuk dia....

sememangnya aku mmg seorang yg teror dah hebat...ahaha...walaupun terpaksa merendahkan egoku untuk memujuk dia...tak pe la...mmg salah sendiri pun kan...

setelah 8 mesej permintaan maaf ku tak dibalas...rasa macam dah putus asa...fikir mgkin tak de jodoh antara kita...tup..tup msj ke 9 yg aku hantar, dia balas....gembiranya aku tak terkata....dia mmg wat aku jadi gila la....
seweng....=)

hopefully akan datang..aku bleh ubah perangai buruk aku nie...1 yang aku ingat dia ckp..."klu sygkan dia...syg hubungan nie jgn wat lagi perangai tu"...mmg aku sayang jd aku kna jga hubungan ini dengan sebaik mungkin....

so...shikin...gud luck..!!
ngeeee~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...