Be My FoLLoWeR k..!

Thursday, December 2, 2010

4 HaRi TanPa "DiA"...

RINDU....rindu sangat kat dia...awk tak rindu kat kte ke..???
knape mcm nie...atleast bleh bncang kan wak,...jgn la bg kte putus asa dgn awak...
mkin lama awk snyap mcm nie....lg putus asa kte jadinya.....
kte tak biasa hdup tanpa awk...jgn jdikan kte terbiasa wak....jgn biar pntu hati kte tertutup untk awak...
kte takut sgt klu tu berlaku....
awk tak pnah nak fkir masa dpan kte bersama..smpai ble nak mcm nie...awak kat sne...kte kat cni...
tak fair kan untuk kte berdua kan....kte marah bersebab kan wak..??
knpe awak tak pnah nak fham....huh.....
atau awak mmg tak pernah syang hbungan kte..kata syang dan rndu tu untuk suka2 jer...main2 jer...
please...jgn wat kte menyesal terima awk dlu....peluang yg kte bgi kat awak...please jgn sia2 kan....
kte pun mmg de salah kat awak...tp kte sme2 bleh btulkan kesilapan masing2 kan...??
emmm....kte akan cuba teruskan hdup tnpa awk...kte perempuan wak...klu awak dah tak nak...apalah daya kte nak membangkang kemahuan awak....
fikirkanlah.....
awak cinta pertama kte...slagi boleh kte nak pertahankan hubungan kte berdua....
YAALLAH...klu dia jodoh aku...kuatkan semangat ku untuk mempertahankan hubungan nie...jika tidak..bantu aku untuk melupakan dia...htiku sgt2 terluka...sgt menderita kernanya....
mungkinkah dlu aku lebih menyayanginya dri aku menyayangi MU YAALLAH....jd mmg sepatutnya dapat balasan sebegini..
ape pun percaturan Mu ...aku akan terima dgn redha dan tenang...InsyaAllah....
Bantu aku YAAALAH...hambaMu ini amat perlukanMu saat ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...