Be My FoLLoWeR k..!

Thursday, December 16, 2010

LogiK ke..??

Logik ke klu aku ade hati kat dia..
ble ckap kat org..msti org gelakkan aku...
aiii....hati oh hati....
knape mcm nie....
ckup2 la pe yg dah jd antara aku dgn dia...
jgn nak sje lukakan hati sendiri...
tp tak tau la...knape ek..??
aku mengharap...
maybe sbb dia suka wat aku gelak..
dia ceriakan hdup aku sbgai kwan...
dah jelas lagi bersuluh...
dia suka org lain...dia syang org lain....
mustahil la...
tp knape hti nie tak penah nak fham...
please....=(

utk dia....
1. jgn layan kte baik sgt
2. klu bleh jgn msj pun
3. jgn gurau2 benda2 yg romantik

sbb sume bnde tu bleh wat kte lagi de hati kat awak.....
huh....
tunjukkan la kburukan awak...tunjukkan awk tak de hati lgsung kat kte...
supaya kte tak kan mengharap...dan terus mengharap....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...