Be My FoLLoWeR k..!

Saturday, March 19, 2011

check kesihatan cara santai...

Salam...
Semalam..oleh kerana kebosanan dirumah..ajak mak ronda2 dekat Giant..tetiba ternampak benda alah satu nie.Alat untuk cek kesihatan..tak la cek semua pun.Cek berat,tinggi,lemak,tekanan darah.Sye pun dengan gediknye ajak mak test2 mesin nie...ehehehe~








Cuma seringgit jer..
tak mahal pun..
=)




arahan secara bertulis dan bercakap dah dibagi...
tapi sye masih terhegeh2 jugak nak ikut arahan mesin nie...
uhuhu...malu betul..!




benda nie untuk cek tekanan darah...
masukkan tangan smpai paras lengan..


sedang menilai tahap lemak yang ada dalam badan...
ngeh..ngeh..




inilah model tak berbayar..teruja nak cek...
chaiyok!


ouh..akhirnye dia keluarkan statement kesihatan yang comel sebegini...
emmm...
memang tak puas hati dengan berat...!!
alhamdulillah lain semua ok...
=)

p/s : time mak tengah cek...ade mamat bertiga mengusha2 sambil2 mengusik kami.."you are so fat"..mengajuk suara macam mesin tu...uhuhuh..tension sye...gggrrrrrrrr..~~
nasib hati masih bersabar..kalau tak sorang2 dah kena lempang
(ouh..berani ke..?)

2 comments:

  1. RM 1 jer? Kat tempat zwan kena RM 2.. HUHU

    ReplyDelete
  2. hehe.~
    sini kampung jer...cas pun murah la...=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...