Be My FoLLoWeR k..!

Tuesday, March 8, 2011

PaNTaI ReMiS Vs NaSi LeMaK..

Salam...
Ahad lepas jugak..sye bersame mak dan abah jenjalan di Pantai Remis...satu-satunye pantai yang ade kat Klang nie..selain Pantai Morib..kengkadang terasa rugi la pulak..tak duduk kawasan yang dekat dengan pantai..kalau tak..hari2 la sye lepak kat sane..sebab sye suka pantai...tenang je rasenye kott..


Nak sampai kat pantai Remis pun nak dekat setengah jam dari rumah...makin meriah kat situ sekarang..de jual-jual barang...jadi apelagi dengan nafsu membeli yang membuak-buak..dapatlah sehelai selendang..ehem..mak cik tu cakap patern baru ala-ala corak merak ckit...hehe..layankan je la...~~



ni dia...
selendang baru sye...
yeehhaaaa..~

Jalan-jalan lagi...baru terperasan air laut tengah pasang...
tp sye tak dapat nak lepak tepi-tepi pantai melayan perasaan
sebab temankan mak tengok-tengok barang..
tp sempat la nak snap gambar..
ngeh..ngeh...=)




cantik kan scene nie...??

=
=
=
=

selepas habis meng"shopping"kan diri...
tibalah mase untuk pulang...
singgah makan jap...~~
@NLK Bistro




Menu pilihan: nasi lemak kerang...
sedap jugak nasi lemak nie..nak2 makan time panas...
nyam..nyam..

Apabila perut dah kenyang...
ape lagi...moh ler pulang...
daaaa...~~

4 comments:

  1. whoaaa, dah lama tak jenjalan sana.. dulu duk kat manjung heee

    ReplyDelete
  2. ohh...hehe..datang la sne..dah meriah..banyak jual2 barang..tak macam dulu..~

    ReplyDelete
  3. wahahahahah! sedapnye! tgh pose nie!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...